Loopbaan en mobiliteits adviseur

Tired of Having This Annoying Problem?

Wie is Eliane?

De rode draad in mijn loopbaan is het begeleiden van mensen naar werk. Eerst een aantal jaren in werkgelegenheidstrajecten om vervolgens als (project/opleidings) manager bij Arbeidsvoorziening aan het werk te gaan. In die tijd stond het opleiden om de kansen op de arbeidsmarkt te verbeteren altijd centraal. In 2000 heb ik zelf een loopbaanswitch gemaakt door mijn managersfunctie aan de wilgen te hangen om loopbaan- en mobiliteitsadviseur te worden. Ik was er namelijk achter gekomen dat ik totaal geen energie kreeg van het maken van begrotingen, jaarplannen en al die zaken die bij een management functie horen. Echter het ondersteunen van mijn medewerkers zodat zij hun werk beter konden doen gaf mij zeer veel voldoening. Tijd om het roer om te gooien. Sindsdien werk ik nog steeds met veel plezier als loopbaan- en mobiliteitsadviseur.

But no one wants to read that much text! If that's something you're worried about with a sales page like this, keep in mind that the closer someone gets to making a purchase decision, the more likely they are to hunt for specific information. Your most valuable prospects are more likely to leave when there's not enough information than if there's too much

Voor wie?

Iedereen die zelf aan het roer van zijn/haar leven wil staan en ook bereid is daar tijd en aandacht aan te besteden. Ik werk met interactieve online-programma’s waar je op jouw moment aan kunt werken. De programma’s zijn zo opgebouwd dat je stap voor stap een loopbaanprofiel ontwikkelt, de arbeidsmarkt verkent en passende vacatures vindt. Het resultaat is een korte beschrijving van wat je te bieden hebt, een elevator pitch, een cv, een plan om de arbeidsmarkt te benaderen en een plan om zoekkanalen voor passende vacatures optimaal te benutten.

Don't Jump to the Sale too Quickly: Long Form is All About Building Rapport

This dark background is another way to create visual variety on your page and keep it interesting. If you use a dark background with light text, keep it short. Light text on a dark background is harder on the eyes than dark text on a light background.

Loopbaan Coaching

Welk werk geeft jou energie? Waar kom jij het beste tot je recht? Er kan een moment komen dat je geen idee meer hebt waarom je nou zo moe bent of waarom je het steeds lastiger vindt om je werk te doen, laat staan leuk te vinden! 

Maar hoe kom je erachter wat je echt wil? Hoe ontdek je je passie én vertaal je die in een vitaliserend en haalbaar loopbaan perspectief?

Om die vragen te beantwoorden is er het koersonderzoek, een door Adriaan Hoogendijk ontwikkeld loopbaanbegeleiding programma. Voor iedereen die zichzelf een periode van reflectie op haar eigen loopbaan gunt.

Trying to sell too soon is the most commonly made mistake - not only on long form sales pages. Even if your page is short and visual, without relating to your customer, you can't make sales.

Drijfveren onderzoek

Leer je drijfveren kennen en ontdek waar je energie van krijgt!!

Wat we vaak niet weten is dat we gedreven worden door onze drijfveren. 

Drijfveren? Wellicht ken je de afbeelding van de ijsberg wel? Dat hele grote stuk onder water (drijfveren) bepaalt wat er boven water gebeurt. Drijfveren bepalen waar je goed in bent en - nog belangrijker - waar je energie van krijgt.

Niet alleen de werkzaamheden die je uitvoert of je directe collega’s hebben invloed op je werkbeleving, maar ook bijvoorbeeld bedrijfscultuur speelt daarin een rol.

Ken je drijfveren! Om beter zicht te krijgen op deze drijfveren maken wij gebruik van de Profile Dynamics test, gebaseerd op de theorie van waardensystemen van Dr. Clare W. Graves. 

Profile Dynamics meet persoonlijke drijfveren, waarbij zeven kleuren en hun symboliek centraal staan. Drijfveren bepalen hoe mensen hun werk doen, de leiderschapsstijl die ze ontwikkelen en de manier waarop ze communiceren met anderen.

Profile Dynamics maakt duidelijk waar mensen energie van krijgen in hun werk en wat hen energie kost.

Re-integratie 1e en 2e spoor

Re-integratie na een langdurig ziekte is meestal niet een kwestie van ‘gewoon weer beginnen’. Je hebt waarschijnlijk nogal wat tegenslagen achter de rug. Verwachtingen en toekomstplannen zijn in duigen gevallen. Ondersteuning bij re-integratie is van groot belang en vormt een belangrijke factor bij een voorspoedige terugkeer. Terugkeer naar werk dat je past en weer plezier en voldoening geeft.

Om je werk te kunnen hervatten heb je allereerst voldoende (zelf)vertrouwen en motivatie, naast conditie en veerkracht nodig. We gaan kijken naar waar je inmiddels staat, wat je aankunt en waar je je voor in wilt gaan zetten. Kenmerkend voor een re-integratietraject is bovendien dat het accent nadrukkelijk verschuift van beperkingen naar je huidige potentieel, je kansen en je perspectieven.

Stap voor stap kijken we naar vaardigheden, kennis, behoeften, waarden, interesses, drijfveren, jouw teamrol et cetera, zodat er een passend loopbaanprofiel ontstaat. Dit geeft houvast om keuzes te maken en perspectief te creëren.

Re-integratie eerste spoor

Ondersteuning van terugkeer naar eigen of vervangend werk in het eerste ziektejaar.

Hier gaat het vooral om de heroriëntatie op de ontstane situatie en/of vitalisering. Afhankelijk van de situatie gaat het om coaching en heroriëntatie op loopbaan.

Re-integratie tweede spoor

Ondersteuning naar werk in het tweede ziektejaar bij een andere werkgever.

Ik ondersteun jou bij het opnieuw bepalen van jouw mogelijkheden op de arbeidsmarkt, bij het vinden van de juiste baan in de juiste omgeving in de juiste balans.

Werkwijze

Een loopbaankoers onderzoek bestaat uit een zestal gesprekken met een frequentie van om de twee à drie weken. 

Tijdens het koersonderzoek staan we uitgebreid stil bij:

- kwaliteiten, valkuilen en uitdagingen

- (achterhaalde) overlevingsscenario’s

- belemmerende overtuigingen

- dat wat energie geeft en neemt

- wensen en verlangens voor de toekomst

Keep it simple. You can use the icon feature in Thrive Architect for the images.

Don't over-explain in these text sections below each individual image.

Let the images do the talking. If something needs more explaining, add a text block below.

Outplacement

Hangt er ontslag boven je hoofd? Omdat je baas niet meer verder wil of jijzelf niet meer verder wil? Vaak kom je dan in aanmerking voor outplacement. Daarin krijg je begeleiding bij het zoeken van een nieuwe baan. 

Bij outplacement komen jij en je werkgever meestal overeen dat je (betaald) op zoek gaat naar een andere baan, soms zelfs in een andere richting. Je keert dan niet meer terug naar je oude werkplek.

Er wordt vrijwel altijd een termijn gesteld aan outplacement: je wordt geacht binnen een aantal maanden een nieuwe baan gevonden te hebben. Zo niet, dan volgt alsnog ontslag. Outplacement maakt vaak deel uit van het sociaal plan bij een reorganisatie of een vaststellingsovereenkomst.

Een outplacementtraject bestaat uit een aantal fasen die je afhankelijk van je situatie meer of minder uitgebreid doorloopt:

  • Ontslagverwerking

  • Zelfonderzoek. Er komen vragen aan de orde als: wie ben ik, wat kan ik, wat wil ik? 

  • Solliciteren. Tijdens het traject leer jij je cv kritisch te gaan bekijken en aan te passen aan (nieuwe) wensen van mogelijke werkgevers. Ook het schrijven van sollicitatiebrieven en het oefenen van sollicitatiegesprekken komt in het traject vaak aan bod.

Wil je met behulp van outplacement ingangen op de arbeidsmarkt krijgen die resulteren in een baan?

  • Dan zijn de volgende zaken van belang:

  • Zicht op jouw kracht en talenten in relatie tot potentiële functies

  • Zicht op bedrijven en instellingen die bij jou passen of waar jij kans maakt

  • Zicht op vacatures op internet (o.m. LinkedIn, vacaturesites)

  • Zicht op je netwerk, methode en werkwijze. Hoe kom je netwerkend bij jouw vacature?

  • Zicht op jouw manier van presenteren in netwerken, schriftelijk en in een gesprek

Liever in een persoonlijk gesprek kijken welke traject of training het beste bij jou past of wil je een persoonlijk actieplan op maat gemaakt? Neem dan direct contact met mij op!

Here is a Smaller Sub-Heading for Extra Emphasis

Try mixing paragraphs with sub-headings of two different sizes (H2 and H3). You can use smaller sub-headings like the one above to make an important point or for quotes that relate to your story.

Ever notice how non-fiction authors love to use quotes throughout their books? That's because quotes are a nice change of page and they lend authority and gravitas to what you're saying.

Similarly, you can use subtle text highlights, text boxes, short paragraphs, sub-headings and other text formatting to draw your reader's eye to important parts of the text. This also helps break up the page, to prevent wall-of-text-syndrome.

This is Where the BIG REVEAL happens

Here it is: YOUR PRODUCT NAME

Now it's time to present your offer as the perfect solution to everything you've been talking about so far in your story.

While we were holding back before, it's now time to be very specific. Talk about your product, what it is, what your customer gets when they purchase. At this point, after all the buildup, your readers really want to know what you have to offer, so don't hold back.

  1. 1
    Show a product image: it's always a good idea to have a visual representation of your product. It makes it more tangible and more "real" in your reader's mind.
  2. 2
    The power of the points list: use this list to emphasize the most important benefits of your product.
  3. 3
    Benefits over features: for every feature your product has, try to translate it into a benefit (i.e. a positive end-result your customer will get).
Product Name
Product Name

What People Are Saying About Our Solution

“Social proof comes with customer testimonials.”

"Customer testimonials are a powerful conversion element. Display them here to demonstrate that your product has many customers and that those customers are very happy with their purchase.


We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety."

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Here's what the perfect testimonial looks like..."

“The perfect testimonial looks a lot like this one: it has a heading (this shows the best part of the testimonial), one or two paragraphs of text, an image, a name and (optionally) a role to go along with the name. Also note the use of quotation marks in the testimonial text."

Samantha Allen
- Job Title or Role

“Can you ever have too many testimonials?"

“It's a fair question: can you have too many testimonials?


The answer is: you can, but the problem is usually not the amount but the quality of the testimonials. If you have good, enthusiastic and real testimonials that mention specific details and benefits, don't shy away from adding 10, 15, 20 or even more to the page.

Just don't add a ton of boring or generic testimonials.
"

Shane Melaugh
- Job Title or Role

Welcome to the Main Purchase Section

Here we have a highly attractive purchase section. We display another paragraph of text, which is a strong call to action to your readers. In addition, we have a product image, unmissable large button and some guarantee and safety symbols.

Product Name
Product Name

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

A Few More Testimonials to Prove it Works for Real People

“Keep displaying testimonials for social proof."

“Here, we have a second testimonials section, right after the purchase section. Now that we've asked the reader to pull the trigger, they might feel some resistance and testimonials can help reassure them.”

We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety.
"

Shane Melaugh
- Job Title or Role

“Pick the right kinds of testimonials to show here..."

“If you have any testimonials that include stories of how a customer had some doubts about your product, but was then won over by the high quality, your friendly support etc. those are perfect for displaying in this area of the sales page."

Samantha Allen
- Job Title or Role
Shane Melaugh

Creator of [Product Name]

About the Author

When selling online, it's easy to forget that people prefer buying things from other people. If there's any element of personal branding in your product, use this section to write a few paragraphs about yourself.

Keep it short, as this page is about your product, not your life story. But a few personal details mentioned here can help build rapport with your reader. It's a reminder that there's a real, trustworthy person behind this product and they aren't buying from a faceless corporation.

It's Time to Start Addressing Your Visitor's Last-Minute Objections

After the first call to action, use testimonials, case studies, more points lists and more text blocks to address all possible objections your visitors may have. Knowing these objections is very important... and you can learn all about them by talking to your customers and visitors. Give them a way to communicate with you and you'll quickly learn what's on your reader's mind as she goes through this page.

This part of the sales page can be a lot longer than it is in this template. There may be many objections that come up and you can address them all. If you dedicate a separate text block or a sub-heading to each one, your visitors can easily find the ones they have on their minds and skip the rest.

Use Sub-Headings Before Every Major Objection You Address

People are risk averse. We dread making a mistake and wasting our time and money on something that turns out to be rubbish. This is the part of the sales page where you can appease all those worries. One of the most important things you must learn about people in your market is what kinds of objections they have, so that you can effectively address them here.

Advantages vs Disadvantages

Here's a section that you can use for many purposes. For example, you can use it to showcase how your solution is better than other solutions out there. Or, compare the problems your reader is facing right now with the great solutions they'll enjoy once they purchase.

The Pros List

  • Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper

The Cons List

  • Proin arcu nulla, varius sit amet ligula ut, porta convallis dui.
  • Nullam feugiat est porta, semper felis iaculis, luctus nisi.
  • Aliquam ac ipsum convallis, dignissim lacus ut, maximus enim.
  • Phasellus nec arcu non augue egestas
  • Duis accumsan, dui et semper
Product Name
Product Name

Here's a "What You Get" Section (Plus the Second Call to Purchase)

  • Vivamus sit amet lacus eu odio lacinia efficitur venenatis quis tellus. Ut eget
  • Sed egestas diam vel iaculis dapibus.
  • Fusce tortor lorem, fringilla et tortor
  • Pellentesque non facilisis purus, id
  • Facilisis purus, id lorem ipsum ultrices
  • Ultrices erat nubia nostra himenaeos.

100% Satisfaction Guaranteed

Secure Payment

100% Satisfaction Guarantee

You are fully protected by our 100% Satisfaction-Guarantee. If you don't get [a specific benefit that your product promises] by [a specific span of time in which you guarantee your product to yield results], just let us know and we'll send you a prompt refund.

Frequently Asked Questions

Why add an FAQ section like this?

How about adding a contact link?

What about exit intent lightboxes?

What questions belong here?

Have you tried a chat widget?

Answer questions, save space.


P.S.: Welcome to the post script section of the page. You can have one or several of these. This part is all about loss aversion. Here is where you can remind your reader that if they don't jump on this opportunity right now they will be missing out.

After the post scripts, use the link below to link to your purchase section or the checkout page.

Copyright - Eliane van Beukering